Irina Bărburiceanu - coordonator departament: licenţiată în limba şi literatura engleză a Universităţii Bucureşti, grad didactic definitiv, a absolvit cursuri de perfecţionare în specialitate –Teaching Young Learners, What is the value of testing, Transcurricular Approaches to teaching English; Motivating readers, English Speaking Union Conference, Bringing the world into the English classroom, Drama Techniques for the English Language Classroom-  England; Teaching Knowledge Test; RETA Conference, Multiple Intelligences.

Cătălina Buicescu:absolventă  a Universităţii “ Spiru Haret”, Facultatea de Limbi si Literaturi Străine, având  dublă specializare Engleză-Spaniolă , master in Management Organizaţional şi Resurse  Umane, absolventă a numeroase cursuri de perfecţionare precum: Curriculum şi Comunicare, Managementul Proiectelor de Cooperare Europeană”, participantă în cadrul Proiectului European: ”Evaluation of the Environment for Young Europeans Website”. A obținut gradului didactic II în august 2010.

Nicoleta Călinoiu: licenţiată în limba engleză a Universităţii din Bucureşti, gradul didactic definitiv, a participat la cursuri de perfecţionare şi conferinţe organizate de: British Council - Teaching young learners, Teaching Literature, NLP for teachers; Uniscan - Creative Teaching; Casa Corpului Didactic Piteşti şi Pilgrims, UK - Active learning; Fischer International -The 2009 National Conference for English Language Teachersl; The 2009 RATE Conference, Cluj-Napoca.

Cristiana Ciocănea: profesor gradul II,  absolventă a Universitaţii din Craiova, Facultatea de Litere, specializarea Limba şi literatura engleză - Limba şi literatura franceză, a obţinut titlul de doctor ȋn Lingvistică Informatică la Universitatea Paris-Est Marne-la Vallée, Institutul Gaspard-Monge. A urmat cursul DP Language A2 Generic la Kessaris School din Atena.

Irina Gîdea: licenţiată a Facultăţii de Litere si Istorie, secţia Română-Engleză a Universităţii din Craiova, grad didactic Definitiv; a participat la numeroase cursuri de formare în specialitate, precum Humanising Assessment, Utilizarea limbii engleze si a limbii materne in PYP, Collaborative Learning,  Introduction to PYP,  Inquiry in the PYP, Assessment, organizate de International Baccalaureate Organization; Class Management, Testing, Let’s Get Physical, Motivating Readers, English is Fun, Telling Stories with Children. A participat la următoarele workshop-uri: Teaching to primary students: Combining creativity, learning and fun", "Getting them going with grammar games", "Ghostwriting: the power of storytelling", "Making the Most of Stories", "CLIL Won't Kill - Au contraire!", "Shaping Information: Critical Thinking in the Classroom

Alina Lipovan: profesor IBDP - TOK cu grad didactic definitivat, licenţiată în limba engleză a Universităţii de Vest Timişoara, master în traductologie, studii de anglistică şi americanistică, Universitatea de Vest Timişoara, examinator Cambridge pentru First Certificate şi Advanced Certificate, participantă la cursuri naţionale şi internaţionale.

Ana-Maria Obezaru: licenţiată în Filologie, absolventă a Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine din Bucureşti, specializarea Engleză-Franceză, grad didactic II, masterand în Comunicare Managerială şi Resurse Umane, SNSPA Bucureşti, 2008-2010. Cursuri de formare şi perfecţionare în ţară şi în străinătate: Creative Teaching ( Bonnie Tsai, Pilgrims UK) Active Learning Centre Uniscan, Pilgrims-CCD Piteşti;2009-Workshop: NLP for Teachers, British Council şi Casa Corpului Didactic, Bucureşti; 2009: Workshop: Teaching Literature, British Council şi Casa Corpului Didactic, Bucureşti; Learning through Inquiry, American School of Bucharest; 2008: Methodology and  Language for Primary Teachers with focus on C.L.I.L. (Content and Language Integrated Learning), Oxford, UK.

Oana-Roxana Dan: absolventă a Universității „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi,  2005, secția engleză-franceză, grad didactic definitivat, participantă atât la cursuri naționale, cât şi internaționale (certificat CELTA).

Iuliana Dobrescu: licențiată în limba engleză a Universității Transilvania din Braşov, gradul didactic II, a participat la cursuri de perfecționare şi conferințe organizate de CCD, British Council, Fischer International, Uniscan: The National Conference for English Language Teachers (2009, 2011, 2012), Rate Conference- Creație şi inovație în predarea limbii engleze, Seminarul - Cambridge Technology Day, Humanising Assessment,  A Fresh Approach- Bringing Learning to Life, Re-looking ESL: Where we are and where we are going.

Mădălina Puran: profesor, gradul didactic I, absolventă a Universităţii Bucureşti, secţia română – engleză, studii postuniversitare de comunicare şi managementul reurselor umane, experienţă în predarea intensivă a limbii engleze la vârste şcolare mici, a participat la conferinţe şi cursuri de formare în domeniu: „Teaching Very Young Learners” „Teaching Literature” „Fischer International - The 2009 National Conference for English Language Teachers”, „Critical Thinking”etc.

Imreh Zsuzsa: licenţiată în Filologie la facultatea Transilvania- Brașov, cu specializare dublă: Engleză-Germană, masterandă în Management Educaţional şi Comunicare Instituţională, absolvind programul Erasmus la Salzburg Universität - Austria. Translator/Interpret autorizat pe limbile: Română, Engleză, Germană şi Maghiară, Ghid turistinc și trainer autorizat de schi (ISIA cat. 1.). Membru activ al Asociaţiei Române de Retorică si Oratorie (ARDOR) între 2000-2008, certificată CELTA, a participat la cursuri de perfecţionare ‘Adventure and Dreams - Teaching trough Experience’ - 2013, 2014; ‘An introduction to Information through technology’ 2014; ‘The 2014, 2016 National Conference for English Language Teachers; ‘Fresh Approach’ 2014; ‘Gateway to ELT’ 2015; ‘Teachers as life-Long Learners’ 2015; și metoda de predare ‘Feuerstein’ step 1, 2015  

Andreea Targovetu: licentiata a Universitatii de Vest din Timisoara, Facultatea de Litere, Istorie si Teologie, specializarea Limbi Moderne Aplicate; a absolvit Masteratul pentru Traducerea Textului Literar Contemporan - Engleza in cadrul Facultatii de Limbi si Literaturi Straine a Universitatii din Bucuresti.Certificata ca Traducator/Interpret pentru limbile engleza si franceza. A participat la cursuri de formare in specialitate si conferinte organizate de Educational Centre - "Teachers as Life - Long Learners"; Mirunette International Education - "A Fresh Approach - Improving Teacher Performance and Student Engagement"; Fischer International - "Gateway to ELT", "The National Conference for English Language Teachers" (2014).

Rucsandra Băcanu: licențiată în filologie - Universitatea București, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, specializarea Engleză - Franceză, a absolvit masteratul în Literaturi de Expresie Engleză, Universitatea din București, cursuri de perfecționare - Introduction to PYP. Certificată ca Traducător/Interpret pentru limbile engleză și franceză.

Alexandra Stan: licenţiată în Limbi Moderne Aplicate, Engleză-Germană, în cadrul Universităţii Bucureşti. A absolvit masteratul didactic Strategii Inovative de Învăţare din cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, tot la Universitatea Bucureşti, masterat definitivat cu disertaţie în învăţarea prin cooperare. A urmat cursuri de perfecţionare internaţionale axate pe predarea comunicativă a limbilor străine, obţinând certificatele Cambridge CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults) şi Trinity TYLEC (Trinity Young Learner Extension Certificate).

Cristiana Toderașcu: licenţiatã în filologie, specializarea Limba şi literatura română – Limba şi literatura engleză, Facultatea de Litere, Universitatea din București. Absolventă a programului de masterat Teoria și Practica Editării și a cursurilor modulului psihopedagogic, nivelurile I și II. A urmat cursuri de perfecționare organizate de British Council: Kindergarten Topics, Introduction to Continuous Professional Development, Classroom Management, Working towards TKT și a obținut certificatele Teaching Knowledge Test și Certificate in Primary English Language Teaching. A urmat cursuri de comunicare în metoda ESPERE. Experiență de predare in pedagogii alternative (Certificat Montessori) și în sistemul SABIS (Point System). Experiență în predarea limbii engleze la nivel primar și a limbii române la nivel gimnazial (limbă română standard și limbă română pentru expați). Traducător autorizat limba engleză.

Ioana Panțir: Absolventă a Facultatii de Litere, Universitatea Al. I. Cuza Iasi, specializarea Engleză-Franceză, master în Biblioteconomie si Știinta Informării din cadrul Facultății de Litere, Universitatea București. Certificat Cambridge "Proficiency in English". A urmat cursuri de specializare pentru predarea limbii engleze organizate de British Council (Primary Teaching Skills, Teaching English Through Songs, Kindergarten Topics s.a.) , cu experiență de predare la British Council Iași și București.